• Bladmuziek voor Harmonie, Fanfare en Brassband
  • Vóór 15:00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd
  • Meer dan 3.000 titels
  • Levering wereldwijd

Klantenservice

 

Levering via PostNL

Bronsheim Music werkt samen met PostNL. Wij streven erna uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit is vaak al binnen 1 werkdag. Bekijk de actuele status van uw bestelling op www.bronsheimmusic.nl.

PostNL levert uw pakket de eerste werkdag na de dag van aanlevering door Bronsheim Music af (24-uurs-service). U kunt uw pakket online volgen met Track & Trace. Het is ook mogelijk uw pakket naar een postbus te verzenden. U kunt dan vanaf 7.30 uur 's morgens al over uw zending beschikken. PostNL post bezorgt ook op zaterdag.

Bent u niet aanwezig? Dan biedt PostNL het pakket aan bij de buren. U ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, probeert PostNL het op een later tijdstip een tweede keer.

Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kan u de zending binnen drie weken op het Postkantoor van PostNL afhalen. Bent u niet vaak thuis? Laat het pakket dan op uw werk, bij familie of kennissen afleveren.

 

Levertijden

Wij streven er naar om bestellingen binnen 1 werkdag te leveren.


Verzendkosten

De verzendkosten voor een compleet muziekstuk bedraagt € 9,75 per bestelling bij levering binnen Nederland. De verzendkosten voor CD's, losse partijen, partituren (A4) en ensembles bedragen € 3,00 per bestelling bij levering binnen Nederland. Beide bedragen zijn vast, ongeacht het aantal artikelen per bestelling.

Voor levering buiten Nederland gelden andere tarieven (zie tabel);


Vertraagde levering

Wij streven er naar bestellingen binnen 1 werkdag aan te leveren aan PostNL. Wanneer een bestelling vertraagd is, zullen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen.

 

Niet leverbare artikelen

Wij streven er naar alle bestelde artikelen te leveren. Mocht een artikel toch niet leverbaar zijn, dan wordt u hier per e-mail van op de hoogte gesteld. Wij stortten het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug naar uw bankrekening.

 

Retourneren

Voor het retourneren van een of meerdere artikelen gelden de volgende voorwaarden:

  • De te retourneren artikelen zitten in de originele, onbeschadigde verpakking. De artikelen vertonen geen sporen van gebruik / kopiëren. CD’s waarvan de verzegeling verbroken is kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden.
  • De zichttermijn van zeven werkdagen vanaf 1 dag na ontvangst van de bestelling is nog niet verstreken.
  • De artikelen worden in een degelijke verzendverpakking verzonden. Gebruik het liefst de verpakking waarin wij de artikelen naar u verstuurd hebben.
  • Voeg bij de zending (een kopie van) de factuur en vermeldt duidelijk uw rekeningnummer. -
  • Voeg eventueel een begeleidend schrijven bij waarom u de artikelen retour stuurt (voldoet niet aan verwachtingen, verkeerd besteld, verkeerd geleverd).

 

Verstuur de zending naar:
Bronsheim Music B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren
Boedapestlaan 217
3404 VC IJsselstein

 

De kosten voor het terugsturen van de artikelen zijn voor uw eigen rekening. U kunt er voor kiezen om het pakket aangetekend en/of verzekerd te verzenden. Bij pakket verzendingen via PostNL ontvangt u een Track & Trace code zodat u zelf uw zending online kunt traceren. Zorg voor voldoende frankering van de zending. Als de zending onvoldoende of niet gefrankeerd is kan deze niet aangenomen worden bij ons en gaat deze retour afzender. Heeft u geen afzender vermeld op de zending, dan zijn de artikelen verloren. Het door u betaalde bedrag minus verzendkosten wordt binnen 10 werkdagen nadat uw zending door ons is ontvangen op uw rekening teruggestort.

Klachten

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit binnen 7 werkdagen aan ons te melden. Heeft u een andere klacht? Meldt dit dan zo snel mogelijk bij ons. U kunt ons bereiken op telefoonnummer +31 (0)30 265 7309 van maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 18:00 uur of per e-mail op info@bronsheimmusic.nl.

Uw klacht zal binnen 7 werkdagen behandeld worden. U ontvangt hiervan per e-mail een bevestiging.